ניהול וארגון מידע אישי – סיכום דו- שבועי , אפריל 2012

ניהול המידע בפייסבוק

תובנות ומידע נוסף :

אפשר לשמור 'שרשורים' בפייסבוק, נכון? תאריך/שעת ההודעה, הם גם קישור לפוסט.
אפשר לשמור את הקישור של הפוסט הראשי או קישור לתגובה מסוימת – כמו כל קישור אחר ברשת. ( אסתי קליין) .

כיצד שומרים הלכה למעשה את השרשורים בפייסבוק ( עמי סלנט) .

לחיצה ימנית על ה"זמן " שרשום ליד ה-like (זה בעצם קישור) תפתח חלון אפשרויות. אפשר "לשמור את הקישור" בשם או "להעתיק את כתובת הקישור" ולהדביק אותה היכן שבוחרים לשמור את השירשור או הקישור…בין אם זה מסמך או…..( גלית ורדי)

ניהול וארגון מידע אישי

תובנות ומידע נוסף :

עובדת גם עם תיקיות באאוטלוק, גם עם תיקיות בג'ימייל, גם עם שורטקטים בתיקיות רגילות וגם עם כלי שממש נוח לי פשוט נקי ולא מבלבל לעיניים saveevery שכבר המלצתי פה עליו וזה רק לקישורים שאני ממש חייבת ( שרון חלויה אמיר) .

לא מזמן "נטשתי" את דלישס וחבריו ועברתי לpearltrees ששם קיים המון מידע נוסף אבל גיליתי משהו מעניין שגורם לי לשמור פחות ופחות קישורים: למעט הכלים הנפוצים , הידועים, הגדולים ו"המסורתיים" אני רואה שבכל יום חדש אני נחשפת לכלים יותר מתקדמים, יותר חכמים, יותר מתאימים…( גלית ורדי) .

בדיקת "גלובס": איך לגבות הכי טוב את המידע האישי שלכם ( שרון חליווה אמיר ) 

פוסט זה פורסם בקטגוריה כלי עזר לארגון מידע, ניהול וארגון מידע אישי, ניהול מידע. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

כתיבת תגובה