אחסון מידע וניהול מידע מבוזר- סיכום שבועי , אפריל 2012


תחום עננני האחסון האישיים מתפתח במהירות באינטרנט . ענן האחסון החדש של גוגל  הוכרז רשמית , 5 ג'יבייט וגם שילוב גוגל דוקס בתוכו (עמי סלנט)

Google Drive launches officially

Google Drive. Keep everything. Share anything.Access everywhere.Google Drive is everywhere you are—o

תובנות ומידע נוסף

לא הייתי משתמשת בענן של גוגל או מיקרוסופט. עדיף שירות עצמאי – ורצוי מוצפן. כתחנת ביניים לשינוע קבצים ועבודת צוות כל חומרים לא-רגישים, בהחלט כן. ( תמי נויטל) .

אולי הממשק החדש של דרופבוקס עדיף על פני גוגל  מבט ראשון בממשק החדש של Dropbox ( עמי סלנט)

לא שאני לא משתמשת בגוגל-דוקס, וגם לצרכי עבודה. אבל מסמכים רגישים – לא הייתי מאחסנת שם ( אסתי קליין)

היישום של מיקרוסופט Sky Drive לענן הוא הכי יעיל, בגלל הסינכרון עם office סנכרון של Office 2010 מהמחשב עם הענן ( עמי סלנט) .

מידע נוסף על הענן של מיקרוסופט SkyDrive- אחסון קבצים בענן » ITbananas(עמי סלנט)

סקירה השוואתית מצויינת על שירותי הענן לאחסון קבצים חיצוני  Google Drive vs. Dropbox, SkyDrive, SugarSync, and others: head to head ( עמי סלנט)

המסקנה של עורכי הסקירה ההשואתית היא שדרופבוקס עדיין עדיף על גוגל דרייב . אלא כן אתם עובדים כצוות על מסמכים משותפים , רק כאן יש לגוגל דרייב יתרון Google Drive vs. Dropbox, SkyDrive, SugarSync, and others: head to head

כל שרות כזה "יתרון מנצח" משלו ולכן כדאי להשתמש בכל אחד בהתאם לצורך. בדרופבוקס כבר יש לי באמצעות שיתוף חברים 17 גיגה וכל החומרים שלי שם כך שלעולם אינני תלויה בזמן ומקום- בעצם שרת מרוחק עבורי . בגוגל דוקס אני משתפת מסמכים . מקשר לפייס ועוד…. וסקיי דרייב מצאתי כיעיל במיוחד להעלאה ושיתוף של מצגות אינטראקטיביות . כך תמיד יש לי את הפתרון האולטימטיבי לצורך וכמובן למטרה (גלית ורדי) .

גוגל דרייב נגד המתחרים: איזה שירות אחסון יותר שווה ( ניצן אליקים).

הזירה מתחממת דרופבוקס מאפשרת העלאה אוטומטית של קבצי מדיה ממצלמות וסמארטפונים ( תמי נויטל) .

מענה לשאלה שהפנתה ע"י שרון חליווה אמיר , דרופבוקס שירות שמירת קבצים נהדר , ניסתי אחרים אבל הוא הטוב ביותר, לא מדובר על קבצים לגיבוי אלא על קבצי עבודה , בהנחה שאת עובדת עם כמה מחשבים  ( עמי סלנט)

מענה לשאלה שהפנתה ע"י שרון חלוייוה אמיר,  אני אוהבת את דרפבוקס ומוצאת שהוא נוח ומתאים לצרכיי. גיביתי שם לא מעט מידע ובתקופת התזה גם גרסאות שונות וקבצי נתונים וכד', כולל אפשרות של שיתוף עם צוותי עבודה וסינכרון קבצים בעבודה ממקומות ומכשירים שונים ( תמי נויטל)

במענה לשאלה שהפנתה שרון חלויוה אמיר, מערכת הדרופבוקס היא גיבוי מעולה כולל לקבצים שמחקתי בטעות. הכל נשמר אצלם ולא נחשב בנפח המוקצה לנו. אני משתמש בדרופבוקס כבר כמה שנים, ללא תקלה. בין המחשב שלי, האייפון והאייפד יש לי תהודה שוטפת של כל הקבצים. לאיפאד יש מגבלת תצוגה, אז אני שומר במקביל קבצי פידיאף ויכול לקרוא בהם בנוחיות בכל מחשב מהשלושה שהזכרתי. וכמובן אפשר להיכנס לשטח האיחסון מכל מחשב אחר שנמצא בחיבור לרשת דרך הדפדפן. ממש אין צורך בדיסק און קי, למרות שבגלל המסורת אני מביא אתי אפילו שניים עם ההרצאות שלי – כלומר רק עבור ההרצאות. ( פרופסור שפי גבעון ) .

כדאי לנסות – ממשק שיאפשר לכם לצרף קבצים (תוך הזנת סיסמה שתנתן על ידי) הקבצים יועברו ישר אלי לדרופבוקס לתקייה ייעודית שהגדרתי מראש למטרה זו. במקום שאקבל מיילים עם קבצים מצורפים – אוריד אותם ואשמור בתקיה- הקבצים מגיעים ישר לתקייה עצמה. DROPitTOme – Securely receive files from anyone to your Dropbox  (גלית ורדי ) .


לגלות עוד מהאתר הבית האחורי של קבוצת ניהול התוכן הדיגיטאלי

יש להירשם לעדכונים כדי לקבל את הפוסטים האחרונים לאימייל שלך.

פוסט זה פורסם בקטגוריה התפתחויות טכנולוגיות באינטרנט - כיוונים חדשניים, ניהול וארגון מידע אישי, ניהול מידע. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

כתיבת תגובה