התעדכנות מקצועית , RSS ועומס מידע- סיכום דו שבועי , אפריל 2012

תובנות ומידע נוסף :

ניהול המידע באמצעות RSS   ,"לתת לרשת לעבוד בשבילי" באמצעות RSS – האם זה עדיין כך?! | מסע, מסה ומשא – תצפית על ארגונים, ניהול וי   (יגאל חמיש).

מבחינת התעדכנות מקצועית יש לטוויטר יתרון משמעותי על פני פייסבוק , הנה אחד הכלים הטכנולוגיים עליו ממליץ המידען דניאל ליפסון  Twitterfeed

דניאל מציין כי הפסיק להשתמש ב Twitterfeed עקב הצפת מידע למשתמשים

טוויטר עולה בהרבה על פייסבוק בעניין ההתעדכנות. הוא כבר מזמן הפך אצלי לכלי שימושי ביותר בתחום המקצועי. היופי הוא לא במאה וארבעים התווים שניתן לכתוב אלא בקישור אליו מפנים ודבר זה הוא בעל ערך גדול ( יורם אורעד) .

הבעיה המרכזית , קשה למצוא משאבי זמן על מנת להתעדכן שוטף גם בטוויטר וגם בפייסבוק . טוויטר יותר יעיל אבל הפייסבוק נותן תחושת קהילה. נמתין לקיץ , לגרסה החדשה של טוויטר שאומרים כי תהיה מהפכנית לחלוטין . בעיית הזמן לא תיפתר בכל מקרה  ( עמי סלנט)

יש אפשרות לסנכרן את הטוויטר והפייסבוק לכלי אחד, כל הודעה שאתה מקבל בטוויטר תופיע פיד הראשי בפייסבוק ואז אתה חוסך לעצמך זמן ונמנע מההחלטה באיזה כלי לבחור , קישור ליישום ( יואב ריבלין) .

 אני מזינה עדכוני RSS (או חלופה שלהם, לפי מה שיצרן התוכן מנפק) לפלטפורמה התורנית שבה אני מאחדת את כל עדכוני המידע שלי – בשנתיים האחרונות זו Hootsuite: ממשק אחד שבו יש לי גישה לקריאת עדכונים והעלאת מידע וניהולו לטוויטר, פייסבוק, לינקדאין ועוד. אני מנהלת שם עמודות של חיפוש לפי האשתגים, מעקב אחרי משתמשים ספציפיים , עדכוני RSS ועוד ( תמי נויטל) .

 ניסיתי , אכן לוח מעקב מאוחד יעיל ביותר. מתחיל להשתמש אבל בעיית הזמן הבסיסית לא נפתרת  (Social Media Management Account Login – HootSuite (עמי סלנט) .

  ניתן להוסיף עמודות של פילוחי משנה (לפי קבוצות, מילות חיפוש, משתמשים) לטוויטר ורססים ממנועי חיפוש/מאגרים , זה משפר את המצב. גם מעבר מהיר על עדכונים חדשים פעמיים ביום , ריטווטים ותשובות וקצירת קישורים לפי נושאים להמשך עבודה ב"קלסר" (טיוטת בלוג פוסט או מה שהוא לא יהיה) מייעלת את ניצול הזמן. (Social Media Management Account Login – HootSuite ( תמי נויטל) . 

פוסט זה פורסם בקטגוריה התעדכנות מקצועית- שיטות ואמצעים, ניהול וארגון מידע אישי, ניהול מידע. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

כתיבת תגובה